Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace v performativním umění
Hájková, Eliška ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Váša, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci v performativním umění. Konkrétně na plakátovou reklamu Divadla na Vinohradech. Marketing v umění je specifický tím, že se musí přizpůsobit uměleckým cílům. Úlohou marketingu tedy není přizpůsobit produkt požadavkům trhu, ale přitáhnout publikum k aktuální nabídce. Produkt se nejdříve vyrobí a až poté se umístí na trh. V marketingové komunikaci je tedy možné vycházet z produktu samotného. V souvislosti s tím jsem se snažila odhalit jaké prvky, a to jak ty explicitně zobrazené, tak i skryté, využívají plakáty na divadelní inscenace a zda reklamní plakáty vycházejí ze specifik, které mají produkty v oblasti kultury a umění. Jako nástroj jsem si zvolila sémiotickou analýzu, při které jsem zkoumala obraz, text a vztah obrazu a textu. Klíčová slova Sémiotika, marketing, marketing kultury, komunikace, verbální a vizuální komunikace, obraz a text.
Komparativní studie marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla v letech 2016 - 2017
Šimčáková, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingové komunikace Městského divadla Zlín a Slováckého divadla. Teoretická část vymezuje pojmy z oblasti marketingu, marketingu kultury a divadla. Následně je využit marketingový mix a všechny jeho nástroje k přiblížení problematiky marketingu divadla. Praktická část obsahuje historii divadel a dále jsou přiblíženy komunikační aktivity jednotlivých divadel. Jedná se o podrobný popis marketingových nástrojů jako je produkt, cena, distribuce a propagace. Propagace je dále rozšířena o kapitoly věnující se reklamě, osobnímu prodeji, podpoře prodeje, public relations a přímému prodeji. Na základě získaných dat je provedena komparace obou kulturních institucí. Práce je doplněna o rozhovory s kompetentními osobami, jež mají komunikaci v divadlech na starost. Dále také o dotazníkové šetření zabývající se povědomím o marketingových aktivitách institucí diváky. Výsledky výzkumu jsou použity ke konkrétním návrhům řešení pro Městské divadlo Zlín i Slovácké divadlo. Tyto návrhy by měly vést ke zefektivnění marketingové komunikace obou těchto subjektů. Bakalářská práce slouží jako podklad pro Městské divadlo Zlín a Slovácké divadlo, která chtějí zaujmout a přilákat stávající, ale i potencionální diváky.
Marketingová komunikace v performativním umění
Hájková, Eliška ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Váša, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci v performativním umění. Konkrétně na plakátovou reklamu Divadla na Vinohradech. Marketing v umění je specifický tím, že se musí přizpůsobit uměleckým cílům. Úlohou marketingu tedy není přizpůsobit produkt požadavkům trhu, ale přitáhnout publikum k aktuální nabídce. Produkt se nejdříve vyrobí a až poté se umístí na trh. V marketingové komunikaci je tedy možné vycházet z produktu samotného. V souvislosti s tím jsem se snažila odhalit jaké prvky, a to jak ty explicitně zobrazené, tak i skryté, využívají plakáty na divadelní inscenace a zda reklamní plakáty vycházejí ze specifik, které mají produkty v oblasti kultury a umění. Jako nástroj jsem si zvolila sémiotickou analýzu, při které jsem zkoumala obraz, text a vztah obrazu a textu. Klíčová slova Sémiotika, marketing, marketing kultury, komunikace, verbální a vizuální komunikace, obraz a text.
Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010
Červínová, Adéla ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Diplomová práce "Marketingová komunikace Národního muzea v Praze v roce 2010" pojednává o komunikačních aktivitách Národního muzea v Praze v průběhu celého roku 2010. Zaměřuje se na široké spektrum komunikačních kanálů a prostředků typických pro marketingovou komunikaci, jimiž Muzeum hovoří ke svému publiku z řad široké veřejnosti. Práce vychází z předpokladu, že tato kulturní instituce mezinárodního významu cíleně aplikuje metody art marketingu, aby nejen zvyšovala povědomí o své existenci, nýbrž též budovala dobré jméno, získávala nové zákazníky a popularizovala sféru kulturního dědictví v České republice. Pozornost je věnována dopadu komunikace na image Muzea v médiích, stávajícímu positioningu a jeho vlivu na komunikační strategii. Deskripce komunikační strategie vyplývá z aktuálního komunikačního mixu, sestávajícího z reklamních, direkt marketingových, promotion a public relations aktivit. Jedné z hlavních činností muzea, a to činnosti výstavní, zůstal ponechán významný prostor. Na příkladu úspěšné výstavy Příběh planety Země se zkoumá komunikace kolem výstavy v celé šíři jejích doprovodných programů a materiálů. V souvislosti s tvorbou přidané hodnoty není v textu opomenuta ani přednášková, studijní a koncertní funkce instituce. Vybrané kapitoly v práci lze označit za hodnotící, neboť...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.